Virtuelle Kundenintegration in Die Neuproduktentwicklung
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 328
- Udgivet:
- 26. september 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 210x148x20 mm.
- Vægt:
- 467 g.
- 8-11 hverdage.
- 13. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Virtuelle Kundenintegration in Die Neuproduktentwicklung
Michael Bartl stellt folgende Themen in den Mittelpunkt seiner Überlegungen: Selektion fortschrittlicher Kunden im Internet; Einflussfaktoren des Innovationstransfers; Akzeptanz aus Sicht der innovierenden Unternehmen; Gestaltung und Anreizstrukturen.
Brugerbedømmelser af Virtuelle Kundenintegration in Die Neuproduktentwicklung
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Virtuelle Kundenintegration in Die Neuproduktentwicklung findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621