Viralnomics: The Ultimate Guide on How to Go Viral! Learn All About Viral Marketing and the Elements of a Successful Viral Campaign
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 70
- Udgivet:
- 27. december 2021
- Størrelse:
- 148x4x210 mm.
- Vægt:
- 95 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Brugerbedømmelser af Viralnomics: The Ultimate Guide on How to Go Viral! Learn All About Viral Marketing and the Elements of a Successful Viral Campaign
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Viralnomics: The Ultimate Guide on How to Go Viral! Learn All About Viral Marketing and the Elements of a Successful Viral Campaign findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Computer og IT
- Sprog og lingvistik
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Internationale virksomheder
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsføring på internettet
- Databehandling og informationsteknologi > Digital livsstil > Internetvejledninger og Internettjenester > Sociale netværk, sociale medier