Viral Media: A Digital Production Marketing Guide for Advertisers, Journalists, and Public Relations Professionals demonstrates how to integrate multiple forms of media into a successful ad campaign, newscast, promotional event, TV show, or feature film so that the content stands out and gains attention in a world oversaturated with media.
Section I provides students with an overview of the main stages of the digital media production process, discusses personn
Viral Media
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 364
- Udgivet:
- 17. december 2018
- Størrelse:
- 208x24x260 mm.
- Vægt:
- 1004 g.
- 8-11 hverdage.
- 3. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Viral Media
Brugerbedømmelser af Viral Media
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Viral Media findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Jura
- Samfund og samfundsvidenskab > Samfund og kultur: generelt > Kulturstudier og medievidenskab > Medievidenskab > Medievidenskab: journalistik
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Industri og industrielle studier > Medier, underholdning, informationsbranchen og kommunikationserhverv > Forlagsbranche og journalistik > Nyhedsmedier og journalistik
- Jura > Jura, generelle emner
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621