De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Viral Media

- A Digital Production Marketing Guide for Advertisers, Journalists, and Public Relations Professionals

Bag om Viral Media

Demonstrates how to integrate multiple forms of media into a successful ad campaign, newscast, promotional event, TV show, or feature film so that the content stands out and gains attention in a world oversaturated with media.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781516590568
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 364
  • Udgivet:
  • 30. december 2018
  • 8-11 hverdage.
  • 3. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Viral Media

Demonstrates how to integrate multiple forms of media into a successful ad campaign, newscast, promotional event, TV show, or feature film so that the content stands out and gains attention in a world oversaturated with media.

Brugerbedømmelser af Viral Media



Find lignende bøger
Bogen Viral Media findes i følgende kategorier: