Viral Marketing
- Wie Sie Mundpropaganda Gezielt Ausloesen Und Gewinn Bringend Nutzen
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 251
- Udgivet:
- 15. juli 2009
- Udgave:
- 332009
- Størrelse:
- 161x242x21 mm.
- Vægt:
- 542 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Viral Marketing
Auch kleine und mittelständische Unternehmen können mit geringem Budget erfolgreiche Kampagnen starten. Wie das geht? Mit Mundpropaganda oder modern ausgedrückt "Viral Marketing". Dieses Buch erläutert anschaulich, was virales Marketing ausmacht, was bei der Planung und Umsetzung von viralen Aktionen bedacht werden muss und wie eine praxisnahe Erfolgskontrolle aussieht. Die 3. Auflage wurde ergänzt um neue spannende Fallstudien von Burger King, Wrigley und dem Telefonstreichportal Marcophono.
Brugerbedømmelser af Viral Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Viral Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621