VINDERKULTUR
- Resultater kan ikke planlægges ... præstationer kan
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 5. august 2016
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 130x203x13 mm.
- Vægt:
- 286 g.
- 1-3 hverdage.
- 28. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af VINDERKULTUR
Professor Sean Meehan, IMD Business School, Lausanne, CH: "An important read for high performers as they face unrelenting uncertainty."
Torbjørn Sindballe, Hawaii Ironman, 3rd & Deloitte Talent Director: "En super indsigt i lars' metoder og værktøjer der har været en stor hjælp i min egen karriere, såvel som i de topledelser og virksomheder Lars har hjulpet til at sætte klare ord på visionerne, kulturen og samarbejdet gennem årene. Bogen er relevant for både erhvervs- og sportsfolk der tager deres ambitioner alvorligt. God fornøjelse."
Olympisk Mester, 2012 Mads Rasmussen, Roning: "En vinderkultur kan skabes. I denne bog fortæller Lars hvordan."
Vinderkultur er, når den ekstraordinære toppræstation leveres dagligt. Det er vinderkultur, der får kompetente organisationer og teams til at få gøre deres allerbedste, præcis når kravet er størst. Lars H. Nielsen har siden 1989 arbejdet med at skabe vindere i store dele af erhvervslivet. Han har samarbejdet med bl.a. ATP, Jyske Bank, Danfoss og PANDORA – og det er skabelsen af en dybt forankret vinderkultur i netop disse virksomheder, denne bog handler om. I bogen, der er tiltænkt den ambitiøse leder eller medarbejder, fortæller Lars H. Nielsen med udgangspunkt i grundige cases, hvordan man selv kan opbygge en vinderkultur på sit hold eller i sin organisation. Bliv inspireret, skab en vinderkultur og præstér det optimale – ikke bare én gang, men igen og igen.
Torbjørn Sindballe, Hawaii Ironman, 3rd & Deloitte Talent Director: "En super indsigt i lars' metoder og værktøjer der har været en stor hjælp i min egen karriere, såvel som i de topledelser og virksomheder Lars har hjulpet til at sætte klare ord på visionerne, kulturen og samarbejdet gennem årene. Bogen er relevant for både erhvervs- og sportsfolk der tager deres ambitioner alvorligt. God fornøjelse."
Olympisk Mester, 2012 Mads Rasmussen, Roning: "En vinderkultur kan skabes. I denne bog fortæller Lars hvordan."
Vinderkultur er, når den ekstraordinære toppræstation leveres dagligt. Det er vinderkultur, der får kompetente organisationer og teams til at få gøre deres allerbedste, præcis når kravet er størst. Lars H. Nielsen har siden 1989 arbejdet med at skabe vindere i store dele af erhvervslivet. Han har samarbejdet med bl.a. ATP, Jyske Bank, Danfoss og PANDORA – og det er skabelsen af en dybt forankret vinderkultur i netop disse virksomheder, denne bog handler om. I bogen, der er tiltænkt den ambitiøse leder eller medarbejder, fortæller Lars H. Nielsen med udgangspunkt i grundige cases, hvordan man selv kan opbygge en vinderkultur på sit hold eller i sin organisation. Bliv inspireret, skab en vinderkultur og præstér det optimale – ikke bare én gang, men igen og igen.
Brugerbedømmelser af VINDERKULTUR
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen VINDERKULTUR findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Historie og samfund > Politik
- Samfund og samfundsvidenskab > Politik og regering > Politiske strukturer og processer > Politiske ledere og politisk ledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Erhvervslivsstudier: generelt > Erhvervsliv og ledelse: studievejledninger og læsevejledninger
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse: lederskab og motivation
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse og beslutningstagning
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Distributionsledelse og logistikledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Bestyrelse og selskabsledelse. Roller og ansvar for generalforsamling, bestyrelse, direktører
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621