Vertriebsstrategien fur den Mittelstand
- Die Vitaminkur Fur Absatz, Umsatz Und Ertrag
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 200
- Udgivet:
- 16. januar 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 241x161x19 mm.
- Vægt:
- 482 g.
- 8-11 hverdage.
- 5. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Vertriebsstrategien fur den Mittelstand
Die Autoren liefern das, was ein mittelständisches Unternehmen für eine nachhaltige Vitaminkur braucht: intelligente Vertriebskonzepte, die mit effizientem Einsatz von Budgets und Mitarbeitern zum Erfolg führen. Sie zeigen unter anderem, warum Wettbewerbsanalyse, Benchmarking und Best Practices wichtig sind, wie man Kunden bewertet und Kundenbindungsmaßnahmen dosiert einsetzt, was Vertriebscontrolling leisten sollte und welche Voraussetzungen Vertriebsmitarbeiter mitbringen müssen.
Brugerbedømmelser af Vertriebsstrategien fur den Mittelstand
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Vertriebsstrategien fur den Mittelstand findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621