Vertriebspartnerkontrolle in Der Konsumguterindustrie
- Empirische Analyse Der Gestaltungsparameter Und Einflussfaktoren
indgår i Wirtschaftsinformatik serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 387
- Udgivet:
- 29. juli 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x22 mm.
- Vægt:
- 494 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Vertriebspartnerkontrolle in Der Konsumguterindustrie
Bodo Reuter geht folgenden Fragen nach: Welche sind die grundlegenden Gestaltungsdimensionen zur Definition, Konzeptualisierung und Operationalisierung der Vertriebspartnerkontrolle eines Konsumgüterherstellers? Welche Faktoren beeinflussen die Intensität der Vertriebspartnerkontrolle? Wie wird die Vertriebspartnerkontrolle in der deutschen Unternehmenspraxis durchgeführt?
Brugerbedømmelser af Vertriebspartnerkontrolle in Der Konsumguterindustrie
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Vertriebspartnerkontrolle in Der Konsumguterindustrie findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621