Vertriebseffizienz durch Kundenintegration
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 319
- Udgivet:
- 23. februar 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x17 mm.
- Vægt:
- 416 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Vertriebseffizienz durch Kundenintegration
Unter dem Aspekt der Kostensenkung durch Mass Customization analysiert Christof M. Stotko die theoretischen Gestaltungsmöglichkeiten der Kundenintegration in Vertrieb und Fertigung. Seine Befragung von 105 deutschen Herstellern von Werkzeugmaschinen zeigt, dass diese Unternehmen die Kundenintegration nicht ausreichend nutzen, um Kostenvorteile in Vertrieb und Fertigung zu erzielen, und dass vor allem die Möglichkeiten, die die elektronischen Medien bieten, nahezu ignoriert werden.
Brugerbedømmelser af Vertriebseffizienz durch Kundenintegration
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Vertriebseffizienz durch Kundenintegration findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621