Vertrauen Und Organisationskommunikation
- Identitat - Marke - Image - Reputation
indgår i Organisationskommunikation serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 239
- Udgivet:
- 10. oktober 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 244x170x13 mm.
- Vægt:
- 408 g.
- 8-11 hverdage.
- 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Vertrauen Und Organisationskommunikation
Unternehmen sind seit Jahren einem kontinuierlichen Vertrauensverlust in der Öffentlichkeit ausgesetzt. Identität, Marke, Image, Reputation sind allesamt "Rezepte" bzw. Konstruktionen, die sich auf das Management des Vertrauens in Organisationen beziehen. Diese Publikation vermittelt umfassendes Grundlagen- und Praxiswissen im Management des Vertrauens in der Organisationskommunikation.
Brugerbedømmelser af Vertrauen Und Organisationskommunikation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Vertrauen Und Organisationskommunikation findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621