Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan
- Bog 3
- Indbinding:
- Hæftet
- Sideantal:
- 162
- Udgivet:
- 4. november 2021
- Udgave:
- 1
- Størrelse:
- 164x190x12 mm.
- Vægt:
- 329 g.
- 1-3 hverdage.
- 19. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan
Bog 3 – Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan
Verdensmålene skal nås i 2030, og de påvirker virksomhedernes værdikæder på helt nye måder. Verdensmålene skal løse alvorlige problemer, og kun hvis virksomhederne kan integrere dem i forretningen, bliver de en del af det grønne eventyr. De eksisterende virksomheder er udfordret af at kunne tiltrække medarbejdere, og der er et purpose gap mellem den måde, virksomhederne er vant til at drive forretning på, og de forventninger, fremtidens kunder og medarbejdere har.
Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan giver en indføring i verdensmålene og hjælper virksomhederne med at bruge verdensmålene aktivt som et strategiværktøj. Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan er også en debatbog om, hvordan vi får fornyet kapitalismen. Ophobningen af kapital på ganske få hænder er ikke til gavn for virksomhederne, og virksomhedernes uhindrede adgang til naturresurser er slut. Derfor skal vi diskutere fremtidens markedsvilkår for at sikre lige konkurrencevilkår og lige adgang til markederne til gavn for virksomheder, forbrugere og jordens tilstand.
Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan er tredje bog i en serie om grøn omstilling, der udgives samlet. Bøgerne er skrevet til virksomhedsledere og alle, der gerne vil forstå sammenhængen mellem klimaudfordringerne, Cirkulær Økonomi og verdensmålene i et virksomhedsperspektiv. Bøgerne skaber en grundlæggende forståelse for de komplekse problemer, som bæredygtighed og grøn omstilling dækker over, og er en vejledning til, hvordan virksomhederne kommer i gang.
Verdensmålene skal nås i 2030, og de påvirker virksomhedernes værdikæder på helt nye måder. Verdensmålene skal løse alvorlige problemer, og kun hvis virksomhederne kan integrere dem i forretningen, bliver de en del af det grønne eventyr. De eksisterende virksomheder er udfordret af at kunne tiltrække medarbejdere, og der er et purpose gap mellem den måde, virksomhederne er vant til at drive forretning på, og de forventninger, fremtidens kunder og medarbejdere har.
Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan giver en indføring i verdensmålene og hjælper virksomhederne med at bruge verdensmålene aktivt som et strategiværktøj. Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan er også en debatbog om, hvordan vi får fornyet kapitalismen. Ophobningen af kapital på ganske få hænder er ikke til gavn for virksomhederne, og virksomhedernes uhindrede adgang til naturresurser er slut. Derfor skal vi diskutere fremtidens markedsvilkår for at sikre lige konkurrencevilkår og lige adgang til markederne til gavn for virksomheder, forbrugere og jordens tilstand.
Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan er tredje bog i en serie om grøn omstilling, der udgives samlet. Bøgerne er skrevet til virksomhedsledere og alle, der gerne vil forstå sammenhængen mellem klimaudfordringerne, Cirkulær Økonomi og verdensmålene i et virksomhedsperspektiv. Bøgerne skaber en grundlæggende forståelse for de komplekse problemer, som bæredygtighed og grøn omstilling dækker over, og er en vejledning til, hvordan virksomhederne kommer i gang.
Brugerbedømmelser af Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Verdensmålene som virksomhedens vigtigste plan findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621