Valuing People To Create Value: An Innovative Approach To Leveraging Motivation At Work
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 208
- Udgivet:
- 19. oktober 2011
- Størrelse:
- 229x157x20 mm.
- 2-3 uger.
- 19. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Valuing People To Create Value: An Innovative Approach To Leveraging Motivation At Work
Motivation, that is positively weaved into the organizational culture, plays an instrumental role in the success of a company as well as in talent retention. This book provides readers with a comprehensive and practical understanding of motivation by exploring the theories of motivation.
Brugerbedømmelser af Valuing People To Create Value: An Innovative Approach To Leveraging Motivation At Work
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Valuing People To Create Value: An Innovative Approach To Leveraging Motivation At Work findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621