De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Value Proposition to Tourism Coopetition

Bag om Value Proposition to Tourism Coopetition

This book contains an Open Access chapter. Discover the transformative power of 'coopetition' in the dynamic world of tourist organisations, where inclusive development takes centre stage. Drawing on the work of a range of global contributors, the editors examine how dyadic behaviour is transforming the tourism sector.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9781837978281
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 328
  • Udgivet:
  • 4. december 2024
  • Størrelse:
  • 152x229x21 mm.
  • Kan forudbestilles.
  • 4. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Value Proposition to Tourism Coopetition

This book contains an Open Access chapter. Discover the transformative power of 'coopetition' in the dynamic world of tourist organisations, where inclusive development takes centre stage. Drawing on the work of a range of global contributors, the editors examine how dyadic behaviour is transforming the tourism sector.

Brugerbedømmelser af Value Proposition to Tourism Coopetition



Find lignende bøger
Bogen Value Proposition to Tourism Coopetition findes i følgende kategorier: