Value Proposition to Tourism Coopetition
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 328
- Udgivet:
- 4. december 2024
- Størrelse:
- 152x229x21 mm.
- Kan forudbestilles.
- 4. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Value Proposition to Tourism Coopetition
This book contains an Open Access chapter. Discover the transformative power of 'coopetition' in the dynamic world of tourist organisations, where inclusive development takes centre stage. Drawing on the work of a range of global contributors, the editors examine how dyadic behaviour is transforming the tourism sector.
Brugerbedømmelser af Value Proposition to Tourism Coopetition
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Value Proposition to Tourism Coopetition findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621