De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Value in Marketing

- Retrospective and Perspective Stance

Bag om Value in Marketing

Value in Marketing presents reflections and analysis of value in marketing by consecutive generations of scholars who have made theoretical contribution to the contemporary understanding of the concept, its interpretations, dimensions and importance.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780367209483
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 218
  • Udgivet:
  • 27. november 2019
  • Størrelse:
  • 235x159x14 mm.
  • Vægt:
  • 466 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 28. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Value in Marketing

Value in Marketing presents reflections and analysis of value in marketing by consecutive generations of scholars who have made theoretical contribution to the contemporary understanding of the concept, its interpretations, dimensions and importance.

Brugerbedømmelser af Value in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Value in Marketing findes i følgende kategorier: