De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Value Creation in E-Business Management

- 15th Americas Conference on Information Systems, AMCIS 2009, SIGeBIZ track, San Francisco, CA, USA, August 6-9, 2009, Selected Papers

Bag om Value Creation in E-Business Management

They - clude Hoyer and Stanoevska-Slabeva's business model types for enterprise mashup intermediaries, Riehle's 'commercial' open source business model, Chen's interesting comparison between i-Phone versus Kindles in electronic book sales, and Lyons and coauthors business models in emerging online services.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783642031311
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 322
  • Udgivet:
  • 20. juli 2009
  • Udgave:
  • 2009
  • Størrelse:
  • 234x156x17 mm.
  • Vægt:
  • 1030 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Value Creation in E-Business Management

They - clude Hoyer and Stanoevska-Slabeva's business model types for enterprise mashup intermediaries, Riehle's 'commercial' open source business model, Chen's interesting comparison between i-Phone versus Kindles in electronic book sales, and Lyons and coauthors business models in emerging online services.

Brugerbedømmelser af Value Creation in E-Business Management



Find lignende bøger
Bogen Value Creation in E-Business Management findes i følgende kategorier: