Value Creation in E-Business Management
- 15th Americas Conference on Information Systems, AMCIS 2009, SIGeBIZ track, San Francisco, CA, USA, August 6-9, 2009, Selected Papers
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 322
- Udgivet:
- 20. juli 2009
- Udgave:
- 2009
- Størrelse:
- 234x156x17 mm.
- Vægt:
- 1030 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Value Creation in E-Business Management
They - clude Hoyer and Stanoevska-Slabeva's business model types for enterprise mashup intermediaries, Riehle's 'commercial' open source business model, Chen's interesting comparison between i-Phone versus Kindles in electronic book sales, and Lyons and coauthors business models in emerging online services.
Brugerbedømmelser af Value Creation in E-Business Management
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Value Creation in E-Business Management findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621