- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 114
- Udgivet:
- 15. februar 2013
- Størrelse:
- 166x229x9 mm.
- Vægt:
- 180 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Using Social Media in Libraries
The eight best practices presented here will help your library both actually do social media in a way that matters and do it well. The successful strategies presented here range from the Vancouver Public Library's innovative use of Twitter to the United Nations Library's adoption of a social media policy to the Farmington, Connecticut Public Library's fantastic work using social media to reach teens who weren't using the library.
Brugerbedømmelser af Using Social Media in Libraries
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Using Social Media in Libraries findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621