Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity
- Customer Centricity, Analytics, and Information Utilization
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 108
- Udgivet:
- 25. november 2013
- Størrelse:
- 228x151x6 mm.
- Vægt:
- 172 g.
- 2-3 uger.
- 23. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity
Sets the stage for understanding the holistic marriage of information, socialization, and process change necessary for transitioning an organization to customer centricity. This book begins with an overview list of 8-10 precepts associated with a business-focused view of the knowledge necessary for developing customer-oriented business processes.
Brugerbedømmelser af Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Using Information to Develop a Culture of Customer Centricity findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621