Using Formative Assessment to Enhance Learning, Achievement, and Academic Self-Regulation
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 128
- Udgivet:
- 10. juli 2017
- Størrelse:
- 196x128x19 mm.
- Vægt:
- 154 g.
- 8-11 hverdage.
- 25. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Using Formative Assessment to Enhance Learning, Achievement, and Academic Self-Regulation
Writing with the practical constraints of teaching in mind, Andrade and Heritage present a concise resource to help teachers maximize the positive impacts of testing on teaching.
Brugerbedømmelser af Using Formative Assessment to Enhance Learning, Achievement, and Academic Self-Regulation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Using Formative Assessment to Enhance Learning, Achievement, and Academic Self-Regulation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621