De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Using Artificial Intelligence in Marketing

- How to Harness AI and Maintain the Competitive Edge

Bag om Using Artificial Intelligence in Marketing

Presents a cutting edge, strategic framework to help marketers capably and confidently integrate artificial intelligence into unparalleled marketing practice.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780749483395
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 224
  • Udgivet:
  • 3. februar 2019
  • Størrelse:
  • 152x230x13 mm.
  • Vægt:
  • 348 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 20. november 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Using Artificial Intelligence in Marketing

Presents a cutting edge, strategic framework to help marketers capably and confidently integrate artificial intelligence into unparalleled marketing practice.

Brugerbedømmelser af Using Artificial Intelligence in Marketing



Find lignende bøger
Bogen Using Artificial Intelligence in Marketing findes i følgende kategorier: