U.S. Media and Elections in Flux
- Dynamics and Strategies
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 116
- Udgivet:
- 7. marts 2016
- Størrelse:
- 229x153x10 mm.
- Vægt:
- 198 g.
- 2-3 uger.
- 30. januar 2025
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af U.S. Media and Elections in Flux
This brief and accessible book discusses media in the context of U.S elections. Written in a concise and accessible style while including recent scholarly research, the book will appeal to students with its combination of academic rigor and readability. U.S. Media and Elections in Flux will be a useful supplementary textbook for courses on campaigns and elections, media and politics, and American introductory politics.
Brugerbedømmelser af U.S. Media and Elections in Flux
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen U.S. Media and Elections in Flux findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621