Urban Food Marketing and Third World Rural Development
- The Structure of Producer-Seller Markets
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 276
- Udgivet:
- 1. marts 2021
- Størrelse:
- 138x216x0 mm.
- Vægt:
- 317 g.
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Urban Food Marketing and Third World Rural Development
Originally published in 1982. This book explores the nature of food marketing in Third World countries. It examines the phenomenon of producer-seller markets, basing the study on the situation in New Guinea and uses this data to construct theoretical propositions for the marketing of various food items.
Brugerbedømmelser af Urban Food Marketing and Third World Rural Development
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Urban Food Marketing and Third World Rural Development findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621