Urban Events, Place Branding and Promotion
- Place Event Marketing
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 206
- Udgivet:
- 7. oktober 2019
- Størrelse:
- 242x162x14 mm.
- Vægt:
- 488 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Urban Events, Place Branding and Promotion
Urban Events, Place Branding and Promotion explores the phenomenon of place event marketing, examining the ways in which events are used to brand and disseminate information about a place. It provides a novel contribution to the literature, capturing the growing interest in place promotion, and offers in-depth insights on the role of events.
Brugerbedømmelser af Urban Events, Place Branding and Promotion
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Urban Events, Place Branding and Promotion findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621