Unternehmenswachstum durch Internationalisierung in Emerging Markets
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 425
- Udgivet:
- 8. december 2005
- Udgave:
- 2005
- Størrelse:
- 210x148x22 mm.
- Vægt:
- 542 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Unternehmenswachstum durch Internationalisierung in Emerging Markets
Unter Berücksichtigung der Theorien des Internationalen und des Strategischen Managements identifiziert Markus Strietzel strategische Verhaltensunterschiede von erfolgreichen und weniger erfolgreichen Unternehmen in den Emerging Markets mit Hilfe eines neo-kontingenztheoretischen Forschungsansatzes.
Brugerbedømmelser af Unternehmenswachstum durch Internationalisierung in Emerging Markets
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Unternehmenswachstum durch Internationalisierung in Emerging Markets findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621