Unternehmensstrategien Internationaler Automobilhersteller
- Auswirkungen Verkehrspolitischen Engagements Auf Die Gesamtunternehmensebene
indgår i Wirtschaftswissenschaften serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 305
- Udgivet:
- 29. januar 2004
- Udgave:
- 2004
- Størrelse:
- 210x148x17 mm.
- Vægt:
- 386 g.
- 8-11 hverdage.
- 17. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Unternehmensstrategien Internationaler Automobilhersteller
Carsten Intveen untersucht, wie sich verkehrspolitisches Engagement von Automobilherstellern auf die Corporate-Ebene auswirkt und was es für die Unternehmensstrategie einschließlich der Unternehmensziele bedeutet.
Brugerbedømmelser af Unternehmensstrategien Internationaler Automobilhersteller
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Unternehmensstrategien Internationaler Automobilhersteller findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621