Unternehmensreputation Und Stakeholder-Loyalitat
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 465
- Udgivet:
- 26. juni 2007
- Udgave:
- 2007
- Størrelse:
- 148x210x28 mm.
- Vægt:
- 635 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Unternehmensreputation Und Stakeholder-Loyalitat
Vor dem Hintergrund aktueller Ansätze der Reputationsforschung analysiert Sabrina Helm Entstehung, Veränderung und Auswirkungen des Rufes von Unternehmen. Anhand einer empirischen Untersuchung stellt sie die Bedeutung des guten Rufes für einen zentralen Erfolgsindikator von Unternehmen heraus: die Loyalität von Kunden, Aktionären und Mitarbeitern.
Brugerbedømmelser af Unternehmensreputation Und Stakeholder-Loyalitat
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Unternehmensreputation Und Stakeholder-Loyalitat findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621