Unternehmensnetzwerke in der Multimediabranche
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 282
- Udgivet:
- 25. februar 2002
- Udgave:
- 12002
- Størrelse:
- 210x148x15 mm.
- Vægt:
- 369 g.
- 8-11 hverdage.
- 9. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Unternehmensnetzwerke in der Multimediabranche
Auf der Basis einer empirischen Analyse und theoretischer Überlegungen identifiziert der Autor signifikante Verbesserungspotenziale für das Management von Unternehmensnetzwerken und stellt ein umfangreiches und gut zu handhabendes Gestaltungskonzept zu deren Optimierung vor.
Brugerbedømmelser af Unternehmensnetzwerke in der Multimediabranche
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Unternehmensnetzwerke in der Multimediabranche findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621