Unternehmenskommunikation Und Neue Medien
- Das Neue Medium Weblogs Und Seine Bedeutung Fur Die Public-Relations-Arbeit
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 265
- Udgivet:
- 8. december 2006
- Udgave:
- 2006
- Størrelse:
- 148x210x15 mm.
- Vægt:
- 345 g.
- 8-11 hverdage.
- 29. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Unternehmenskommunikation Und Neue Medien
Tim E. Fischer analysiert verschiedene PR-Ansätze und zeigt verschiedene Differenzierungsmöglichkeiten aktueller PR-Medien auf, die dem Bereich der Neuen Medien zuzuordnen sind. Anhand des gewählten PR-Ansatzes weist er den einzelnen Managementphasen Funktion und Nutzungsmöglichkeiten von PR-Medien zu und bewertet ihren Einsatz anhand ökonomischer und kommunikationswissenschaftlicher Kriterien.
Brugerbedømmelser af Unternehmenskommunikation Und Neue Medien
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Unternehmenskommunikation Und Neue Medien findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621