Unique – Telling Your Story in the Age of Brands and Social Media
- Telling Your Story in the Age of Brands and Social Media
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 254
- Udgivet:
- 19. november 2012
- Størrelse:
- 144x215x14 mm.
- Vægt:
- 332 g.
- 2-3 uger.
- 14. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Unique – Telling Your Story in the Age of Brands and Social Media
Today's culture is cluttered by social media, with the average person receiving up to 5,000 messages a day. How do you get your unique vision on the radar of those who need to know it? Media producer Phil Cooke provides a blueprint for communicating your unique personal story and brand.
Brugerbedømmelser af Unique – Telling Your Story in the Age of Brands and Social Media
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Unique – Telling Your Story in the Age of Brands and Social Media findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621