Understanding the Business of Media Entertainment
- The Legal and Business Essentials All Filmmakers Should Know
indgår i American Film Market Presents serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 264
- Udgivet:
- 13. juni 2019
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 306x229x24 mm.
- Vægt:
- 520 g.
- 2-4 uger.
- 18. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Understanding the Business of Media Entertainment
This revised edition offers an indispensable guide to the business and legal aspects of the entertainment industry, from copyright law and government media regulation to development, distribution, revenue, the role of agents, managers, and unions, entertainment contracts, and more.
Brugerbedømmelser af Understanding the Business of Media Entertainment
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Understanding the Business of Media Entertainment findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621