Understanding Gamification
indgår i Library Technology Reports serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 36
- Udgivet:
- 18. februar 2015
- 2-3 uger.
- 2. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Understanding Gamification
Gamification, when done right, will engage your library's users, and better yet, help them learn. In this issue of Library Technology Reports, Kim will clarify your understanding of gamification with a range of examples from social causes, education, and libraries. She points out the gaming elements of apps you may have used and explores game mechanics, dynamics and aesthetics.
Brugerbedømmelser af Understanding Gamification
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Understanding Gamification findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621