Understanding Consumer Behavior and Consumption Experience
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 223
- Udgivet:
- 31. januar 2015
- Størrelse:
- 152x229x19 mm.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Understanding Consumer Behavior and Consumption Experience
Without a proper understanding of the consumers that a business markets and sells their products to, a company's accomplishments can quickly become failures. This title discusses the indispensible value of understanding consumer activities and the crucial role they play in developing successful marketing strategies.
Brugerbedømmelser af Understanding Consumer Behavior and Consumption Experience
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Understanding Consumer Behavior and Consumption Experience findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621