Umsetzung der Integrierten Kommunikation
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 287
- Udgivet:
- 23. februar 2001
- Udgave:
- 2001
- Størrelse:
- 210x148x16 mm.
- Vægt:
- 369 g.
- 8-11 hverdage.
- 12. februar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Umsetzung der Integrierten Kommunikation
Michael Boenigk zeigt erstmals detailliert die Probleme auf, die innerhalb der einzelnen Stufen des Planungs- und Umsetzungsprozesses dem einheitlichen Unternehmens- bzw. Markenauftritt entgegenstehen. Er entwickelt ein Anreizsystem, das geeignet ist, die im Rahmen der Kommunikationsarbeit auftretenden Schwierigkeiten abzubauen und damit den erfolgreichen Einsatz einer Integrierten Kommunikation in der Praxis zu gewährleisten.
Brugerbedømmelser af Umsetzung der Integrierten Kommunikation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Umsetzung der Integrierten Kommunikation findes i følgende kategorier:
© 2025 Pling BØGER Registered company number: DK43351621