De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Umparken im Kopf. Die (Re)Positionierung einer Marke am Beispiel von Opels Imagekampagne

  • Sprog:
  • Tysk
  • ISBN:
  • 9783668236738
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 40
  • Udgivet:
  • 17. juni 2016
  • Størrelse:
  • 210x148x3 mm.
  • Vægt:
  • 64 g.
  • 2-3 uger.
  • 2. december 2024

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Brugerbedømmelser af Umparken im Kopf. Die (Re)Positionierung einer Marke am Beispiel von Opels Imagekampagne



Find lignende bøger
Bogen Umparken im Kopf. Die (Re)Positionierung einer Marke am Beispiel von Opels Imagekampagne findes i følgende kategorier: