Ultimate Guide to Pay-Per-Click Advertising
indgår i Ultimate serien
indgår i Ultimate Series serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 240
- Udgivet:
- 3. april 2014
- Udgave:
- Størrelse:
- 203x253x17 mm.
- Vægt:
- 640 g.
- Ukendt - mangler pt..
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ultimate Guide to Pay-Per-Click Advertising
OUTSMART COMPETITORS. SPEND LESS. MAKE MORE.Millions compete for exposure on Google and Bing, but 99% of them fail to get results. As the founder of leading digital intelligence firm, AdGooroo, search advertising authority Richard Stokes is in a unique position to reveal what’s going wrong and provide solutions to fix it. Led by Stokes, master proven strategies from today's search advertising elite, and discover how to drive significantly more traffic to your website. Learn how to dramatically increase click-through rates, steal impressions from competitors, boost conversions, and increase your sales by unbelievable amounts.
Brugerbedømmelser af Ultimate Guide to Pay-Per-Click Advertising
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ultimate Guide to Pay-Per-Click Advertising findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621