Ultimate Guide to Facebook Advertising
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 376
- Udgivet:
- 12. november 2020
- Udgave:
- 4
- Størrelse:
- 253x205x30 mm.
- Vægt:
- 846 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Ultimate Guide to Facebook Advertising
What started as a way to connect with friends and family is now one of the largest advertising vehicles for small and large businesses. Facebook users make 2 billion searches every month researching everything from leading trends to local businesses. And with 94 percent of social media marketers using Facebook as an advertising platform, businesses won't want to be left in the dark. Perry Marshall, joined by co-authors Thomas Meloche and Bob Regnerus, walk entrepreneurs and businesses through the latest changes and enhancements to help them pinpoint their ideal audience, and ultimately gain a ten-fold return on their investment
Brugerbedømmelser af Ultimate Guide to Facebook Advertising
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Ultimate Guide to Facebook Advertising findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621