Truth in Marketing
- A theory of claim-evidence relations
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 130
- Udgivet:
- 1. april 2016
- Størrelse:
- 226x146x14 mm.
- Vægt:
- 292 g.
- 2-3 uger.
- 11. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Truth in Marketing
This book develops a theory of truth in marketing and discusses the implications for consumers, marketing professionals and policymakers. It demonstrates that claim-evidence relations in marketing are extremely complex, comprising factual, symbolic and context claims. Using a wide selection of engaging global examples and cases, this book sets out the issues - the problem of truth in marketing, a theory of truth in marketing, and the wider significance of marketing truth for society. This engaging book is a provocative read for all scholars and educators in marketing, marketing/business ethics and CSR.
Brugerbedømmelser af Truth in Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Truth in Marketing findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621