Trust, Social Relations and Engagement
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 231
- Udgivet:
- 31. juli 2012
- Udgave:
- 2012
- Størrelse:
- 140x15x216 mm.
- Vægt:
- 331 g.
- 8-11 hverdage.
- 28. november 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Trust, Social Relations and Engagement
Explains how all institutions have to turn their relationship with stakeholders into a 'social' one, which involves designing new Trust and Engagement strategies. A specific indication on how to build and measure value out of these strategies is offered by the innovative 'Value for Engagement Model'.
Brugerbedømmelser af Trust, Social Relations and Engagement
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Trust, Social Relations and Engagement findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Hobby og fritid
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Forretningsstrategier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > E-handel: forretningsmæssige aspekter
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Kundeservice
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Organisationsteori og organisationspsykologi
- Matematik og naturvidenskab
- Idræt og udendørsaktiviteter
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621