Trends and Innovations in Marketing Information Systems
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 454
- Udgivet:
- 30. november 2015
- Størrelse:
- 227x291x33 mm.
- Vægt:
- 1418 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. januar 2025
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Trends and Innovations in Marketing Information Systems
Information technology has helped to facilitate the development of various marketing techniques, thus enabling a more efficient distribution of the data that are essential to business success. Trends and Innovations in Marketing Information Systems features the latest prevailing technological functions and procedures necessary to promote new developments in promotional tools and methods.
Brugerbedømmelser af Trends and Innovations in Marketing Information Systems
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Trends and Innovations in Marketing Information Systems findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621