De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Transparency in Social Media

- Tools, Methods and Algorithms for Mediating Online Interactions

Bag om Transparency in Social Media

Together, the perspectives presented in this volume help us understand how social media content is created and how its impact can be evaluated.The chapters demonstrate thought leadership through new ways of constructing social media experiences and making traces of social interaction visible.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9783319362625
  • Indbinding:
  • Paperback
  • Sideantal:
  • 318
  • Udgivet:
  • 15. oktober 2016
  • Udgave:
  • 12015
  • Størrelse:
  • 154x233x21 mm.
  • Vægt:
  • 552 g.
  • 2-3 uger.
  • 12. december 2024
På lager

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Transparency in Social Media

Together, the perspectives presented in this volume help us understand how social media content is created and how its impact can be evaluated.The chapters demonstrate thought leadership through new ways of constructing social media experiences and making traces of social interaction visible.

Brugerbedømmelser af Transparency in Social Media



Find lignende bøger
Bogen Transparency in Social Media findes i følgende kategorier: