Transnational Popular Psychology and the Global Self-Help Industry
- The Politics of Contemporary Social Change
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 198
- Udgivet:
- 11. februar 2020
- Udgave:
- 12016
- Størrelse:
- 140x216x0 mm.
- Vægt:
- 275 g.
- 8-11 hverdage.
- 16. december 2024
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Transnational Popular Psychology and the Global Self-Help Industry
Self-help books aim to empower their readers and deliver happiness and personal fulfilment but do they really live up to this? In contrast, this book explores the production, circulation and consumption of self-help books from an innovative transnational perspective.
Brugerbedømmelser af Transnational Popular Psychology and the Global Self-Help Industry
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Transnational Popular Psychology and the Global Self-Help Industry findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621