De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Transnational Marketing in the Information Age

Bag om Transnational Marketing in the Information Age

Identifies the changes to traditional core marketing that are needed to address the new transnational environment and advances in information communication technologies.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780815333111
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 164
  • Udgivet:
  • 1. november 1998
  • Størrelse:
  • 138x216x16 mm.
  • Vægt:
  • 453 g.
  • Ukendt - mangler pt..

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Transnational Marketing in the Information Age

Identifies the changes to traditional core marketing that are needed to address the new transnational environment and advances in information communication technologies.

Brugerbedømmelser af Transnational Marketing in the Information Age



Find lignende bøger
Bogen Transnational Marketing in the Information Age findes i følgende kategorier: