Translating Theory and Research Into Educational Practice
- Developments in Content Domains, Large Scale Reform, and Intellectual Capacity
indgår i Educational Psychology Series serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 312
- Udgivet:
- 21. marts 2006
- Størrelse:
- 152x229x16 mm.
- Vægt:
- 422 g.
- 8-11 hverdage.
- 7. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Translating Theory and Research Into Educational Practice
Shows, in detail and with examples, how educational theory and research can be translated into practice. This book provides descriptions of successful strategies that have been used to bridge the gap among theory, research, and practice.
Brugerbedømmelser af Translating Theory and Research Into Educational Practice
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Translating Theory and Research Into Educational Practice findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621