Translating Promotional and Advertising Texts
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 212
- Udgivet:
- 30. december 2020
- Udgave:
- 2
- Størrelse:
- 235x155x25 mm.
- Vægt:
- 352 g.
- 2-3 uger.
- 10. december 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Translating Promotional and Advertising Texts
Covering the key types of promotional texts, including personal, business to business, institutional, business to consumer and advertising, this is the essential text for students, researchers, translators and professionals working in copywriting, marketing, public relations or related areas.
Brugerbedømmelser af Translating Promotional and Advertising Texts
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Translating Promotional and Advertising Texts findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621