Transitioning to Concept-Based Curriculum and Instruction
- How to Bring Content and Process Together
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 224
- Udgivet:
- 18. februar 2014
- Størrelse:
- 180x253x13 mm.
- Vægt:
- 430 g.
- 8-11 hverdage.
- 20. november 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Transitioning to Concept-Based Curriculum and Instruction
A must-have for teachers, curriculum designers, and school leader, providing them with everything they need to know about developing curriculum and instruction for the K-12 classroom, tying in with the Common Core State Standards.
Brugerbedømmelser af Transitioning to Concept-Based Curriculum and Instruction
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Transitioning to Concept-Based Curriculum and Instruction findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621