Transforming Social Media Business Models Through Blockchain
indgår i Emerald Points serien
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 104
- Udgivet:
- 5. november 2019
- Størrelse:
- 131x256x6 mm.
- Vægt:
- 124 g.
- 4-7 hverdage.
- 8. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Transforming Social Media Business Models Through Blockchain
Blockchain has the potential to disrupt and transform the social media business space. Nitin Upadhyay in this book delves into an insightful discussion of the pertinent and potential implications of blockchain technology on the social media business model in a uniquely accessible way.
Brugerbedømmelser af Transforming Social Media Business Models Through Blockchain
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Transforming Social Media Business Models Through Blockchain findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621