Transforming Relationship Marketing
- Indbinding:
- Paperback
- Sideantal:
- 162
- Udgivet:
- 29. April 2022
- Størrelse:
- 156x9x234 mm.
- Vægt:
- 254 g.
- 2-3 uger.
- 9. Oktober 2024
På lager
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Transforming Relationship Marketing
Relationship marketing builds and maintains long term relationships with customers through value creation and delivery. This book examines the key principles of relationship marketing and online relationship marketing.
Brugerbedømmelser af Transforming Relationship Marketing
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Transforming Relationship Marketing findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Økonomi og finans
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Økonomi
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker > Ledelse inden for specifikke områder > Salgsledelse og markedsføringsledelse
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing > Markedsundersøgelser
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621