Transformationssalg
- Gør en forskel sammen med dine strategiske kunder
- Straks på e-mail.
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Transformationssalg
Samarbejd med dine strategiske kunder, og skab forretningsmæssig værdi – for kunderne og din egen virksomhed!
I vores globaliserede verden må flere og flere virksomheder skabe større indtægter fra eksisterende kunder. Men når kundernes behov samtidigt ændrer sig, må man som virksomhed transformere sig selv og det, man kan tilbyde kunderne, for at skabe større kundeværdi og dermed øge egne indtægtsmuligheder.
Forfatterne giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Formålet med en virksomhedstransformation er at gøre kunderne mere konkurrencedygtige og succesrige på deres markeder. Det kræver en holdningsændring, at man som virksomhed optræder som en førende samarbejdspartner, der byder ind med værdifulde og måske endda skræddersyede forslag til forretningsændringer. Det skaber værdi for kunden – og for virksomheden selv – når man udvikler såvel egne som kundens medarbejdere og gør begge organisationer i stand til at transformere sig selv.
I bogen kommer forfatterne bl.a. ind på, hvordan man:
•udpeger de strategiske kunder og vurderer den fremtidige værdi af en eksisterende kunde
•bevæger sig væk fra salg af eksisterende produkter og tjenester til at indgå i forretningssamarbejde med kunder og andre i sit værdinetværk
•opnår kundeindsigt og skaber et fælles strategisk fokus
•må tage en virksomheds entreprenørrolle og -ånd i betragtning, når man styrer en virksomhedstransformation.
Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs f.eks. om, hvordan Apple, Shell, Philips, GE og en lang række andre virksomheder har arbejdet med transformationssalg.
Bogen henvender sig til alle ledere, der vil gøre en forskel for deres forretning. Den er også relevant for konsulenter og studerende, der interesserer sig for forretningsudvikling.
"Vi hos Vodafone ved, at transformationssalg kræver et brud med både kundens og leverandørens tankemåder og forståelse af deres forretning, men vi ved også, at belønningen er det hele værd. Når man kan skabe lærerige partnerskaber i alle kontaktpunkter til virksomheden og deler et fælles mål om forbedring med kunden, lærer man i realtid. Dette bringer jer foran konkurrenterne. Det gjorde det for Vodafone, og det samme kan det gøre for jer. Denne bog giver dig alt, hvad I har brug for til transformationen."
- Fra bogens forord af Jan Gelmacher, CEO Vodafone Global Enterprise
I vores globaliserede verden må flere og flere virksomheder skabe større indtægter fra eksisterende kunder. Men når kundernes behov samtidigt ændrer sig, må man som virksomhed transformere sig selv og det, man kan tilbyde kunderne, for at skabe større kundeværdi og dermed øge egne indtægtsmuligheder.
Forfatterne giver et unikt perspektiv på den forretningsmæssige transformation og værdi, der opstår i samarbejdet mellem organisationer og deres strategiske kunder. Formålet med en virksomhedstransformation er at gøre kunderne mere konkurrencedygtige og succesrige på deres markeder. Det kræver en holdningsændring, at man som virksomhed optræder som en førende samarbejdspartner, der byder ind med værdifulde og måske endda skræddersyede forslag til forretningsændringer. Det skaber værdi for kunden – og for virksomheden selv – når man udvikler såvel egne som kundens medarbejdere og gør begge organisationer i stand til at transformere sig selv.
I bogen kommer forfatterne bl.a. ind på, hvordan man:
•udpeger de strategiske kunder og vurderer den fremtidige værdi af en eksisterende kunde
•bevæger sig væk fra salg af eksisterende produkter og tjenester til at indgå i forretningssamarbejde med kunder og andre i sit værdinetværk
•opnår kundeindsigt og skaber et fælles strategisk fokus
•må tage en virksomheds entreprenørrolle og -ånd i betragtning, når man styrer en virksomhedstransformation.
Forfatterne kombinerer teori med mange cases og best practice-eksempler for at illustrere, hvordan en transformationsproces kan starte. Læs f.eks. om, hvordan Apple, Shell, Philips, GE og en lang række andre virksomheder har arbejdet med transformationssalg.
Bogen henvender sig til alle ledere, der vil gøre en forskel for deres forretning. Den er også relevant for konsulenter og studerende, der interesserer sig for forretningsudvikling.
"Vi hos Vodafone ved, at transformationssalg kræver et brud med både kundens og leverandørens tankemåder og forståelse af deres forretning, men vi ved også, at belønningen er det hele værd. Når man kan skabe lærerige partnerskaber i alle kontaktpunkter til virksomheden og deler et fælles mål om forbedring med kunden, lærer man i realtid. Dette bringer jer foran konkurrenterne. Det gjorde det for Vodafone, og det samme kan det gøre for jer. Denne bog giver dig alt, hvad I har brug for til transformationen."
- Fra bogens forord af Jan Gelmacher, CEO Vodafone Global Enterprise
Brugerbedømmelser af Transformationssalg
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Transformationssalg findes i følgende kategorier:
- Business og læring > Marketing
- Business og læring > Ledelse & strategi
- Business og læring > Iværksætteri
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Erhvervslivsstudier: generelt
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Forretningsstrategier
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Konkurrence i erhvervslivet
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Entreprenørskab
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Ledelse og ledelsesteknikker
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Kommunikation og præsentation i erhvervslivet
- Økonomi, finans, erhvervsliv og ledelse > Erhvervsliv, virksomheder og ledelse > Salg og marketing
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621