Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 394
- Udgivet:
- 30. november 2013
- Størrelse:
- 229x152x31 mm.
- 8-11 hverdage.
- 6. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation
As technology continues to drive innovation and impact societies across multiple national boundaries and cultures, new approaches towards marketing products must be created and implemented to be successful in an era of hypercompetition. This title provides in depth discussion on tactics for improving existing products while inventing completely new products and product categories.
Brugerbedømmelser af Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Transcultural Marketing for Incremental and Radical Innovation findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621