De Aller-Bedste Bøger - over 12 mio. danske og engelske bøger
Levering: 1 - 2 hverdage

Trade Marks and Brands

- An Interdisciplinary Critique

Bag om Trade Marks and Brands

An examination of the nature and function of trade marks and brands, and the scope of their legal protection. Linguists, anthropologists, sociologists, business historians and philosophers provide their views on brands, and their legal counterparts explore the implications of their insights for trade mark law.

Vis mere
  • Sprog:
  • Engelsk
  • ISBN:
  • 9780521889650
  • Indbinding:
  • Hardback
  • Sideantal:
  • 472
  • Udgivet:
  • 12. juni 2008
  • Størrelse:
  • 156x234x32 mm.
  • Vægt:
  • 870 g.
  • 8-11 hverdage.
  • 16. januar 2025
På lager
Forlænget returret til d. 31. januar 2025
  •  

    Kan ikke leveres inden jul.
    Køb nu og print et gavebevis

Normalpris

Abonnementspris

- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding

Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.

Beskrivelse af Trade Marks and Brands

An examination of the nature and function of trade marks and brands, and the scope of their legal protection. Linguists, anthropologists, sociologists, business historians and philosophers provide their views on brands, and their legal counterparts explore the implications of their insights for trade mark law.

Brugerbedømmelser af Trade Marks and Brands



Find lignende bøger
Bogen Trade Marks and Brands findes i følgende kategorier: