Toward a Visually-Oriented School Mathematics Curriculum
- Research, Theory, Practice, and Issues
indgår i Mathematics Education Library serien
- Indbinding:
- Hardback
- Sideantal:
- 316
- Udgivet:
- 21. december 2010
- Udgave:
- 2011
- Størrelse:
- 234x156x19 mm.
- Vægt:
- 1400 g.
- 8-11 hverdage.
- 10. december 2024
Normalpris
Abonnementspris
- Rabat på køb af fysiske bøger
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
- 1 valgfrit digitalt ugeblad
- 20 timers lytning og læsning
- Adgang til 70.000+ titler
- Ingen binding
Abonnementet koster 75 kr./md.
Ingen binding og kan opsiges når som helst.
Beskrivelse af Toward a Visually-Oriented School Mathematics Curriculum
Toward a Visually-Oriented School Mathematics Curriculum explores a unified theory of visualization in school mathematical learning via the notion of progressive modeling.
Brugerbedømmelser af Toward a Visually-Oriented School Mathematics Curriculum
Giv din bedømmelse
For at bedømme denne bog, skal du være logget ind.Andre købte også..
Find lignende bøger
Bogen Toward a Visually-Oriented School Mathematics Curriculum findes i følgende kategorier:
© 2024 Pling BØGER Registered company number: DK43351621